Tuesday, October 9, 2007

זיון מאישה

זה כל מה שאני רוצה.

לשכב במיטה, על הגב, להרגיש את הגוף המיוזע שלה נצמד, נכנס אליי.

לנסות לעצור את ההתנשמויות הקטנות, כדי שלא תחשוב שהיא טובה מידי,

ובכל זאת להכשל ולתת לכמה גניחות קטנות לברוח, כי היא באמת טובה.

סקס

ואז היא תשמע אותי קרובה אליה לאוזן, ותגביר את הקצב.

תשעין את גופה אחורה ותיכנס עם האצבע הכי עמוק שאפשר.

צעירות

ואז תתקרב אליי ותשאל, בשקט, גונחת ממאמץ,

"עוד אחת?"

סאדו

אני אאנח מגל החרמנות המחודש שיתקוף אותי עם ההרגשה של הנשימה שלה מרפרפת על אוזני, והיא מיד תחדיר את השניה.

שיחות ארוטיות

עם 2 אצבעות בתוכי היא תדהר מעליי, פטמותיה מרחפות מעל פניי. אני אתפוס אחת בפי ואמצוץ חזק, כדי שתדע כמה טוב היא עושה לי.

סרטי סקס - סרטי סקס חינם

ואז היא תרד בנשיקות דרך פי, פטמותיי שלי, הבטן המלאה, ותעצור בקו המכנס הדמיוני, שהיא יודעת כמה הוא מחרפן אותי.

סקס חינם

היא תעביר לשון, בהתחלה מלקקת ולאחר מכן לוחצת, ולאט לאט יורדת עוד ועוד למטה עד שערוותי המוקפדת תדגדג את סנטרה.

אני כבר לא אוכל לסבול את זה יותר ואדחוף את ראשה למטה, שתיגע, שתלקק, שתיקח אותי כבר. אני שלה ממזמן.

היא משחקת איתי רק עוד רגע לפני שהיא צוללת למטה, בתחלה מעביר לשון לאורך, למטה ולמעלה, ולאט לאט מפסקת את השפתיים ועוברת ביניהן עד שמתמקדת בדגדגן.

משחקת איתו עם הלשון, מקיפה אותו במעגלים, שואבת, מוצצת...

יורדת קצת יותר למטה, מתפעלת מהרטיבות שמציפה אותי, ומעבירה לשון. אני מתחרפנת ודוחפת את הראש שלה עמוק יותר לתוכי, רוצה שתחדור אליי, מתה להרגיש אותה נכנסת, זזה בתוכי.

סקס ביזארי

היא מרימה אליי מבט מתגרה וחוזרת לטפל בדגדגן. למשמע אנחת האכזבה שלי היא מחדירה מחדש 2 אצבעות חזקות, ובמקביל ממשיכה לטפל בדגדגן הנפוח.

האצבעות מחליקות פנימה בלי שום בעיה ואני כמעט לא מרגישה אותן. היא שמה לב לזה וחודרת אליי חזק עם 3 בתוכי.

סקס חינם

אני כבר לא מסוגלת להתאפק יותר וצועקת אלייה, חזק יותר, מהר יותר, תזייני אותי אל תפסיקי....

וגומרת, חזק, הכוס שלי מתכווץ ומרפה על אצבעותיה הנחות בתוכי, העיניים עצומות, הרגליים מתוחות.

מתנשמת בכבדות, ומרגישה אותה נשכבת לידי ומחייכת את החיוך הזה שיש לה כשהיא יודעת שהיא סיפקה אותי. שהיא זיינה לי את הצורה, ושנהנתי מזה.

זה מה שאני רוצה