Tuesday, October 9, 2007

צעצועי מין

קשרתי את הבגד ים הסגול ומעליו לבשתי שמלה לבנה קצרה.

"אמא, אני הולכת עם טאי לים. אני חוזרת בשתיים!"צעקה לעבר חדר הכביסה.

"
טוב חמודה. תהני!" בירכה אמא שלי.. סגרתי את הדלת מאחורי ודילגתי

במהירות במדרגות. טאי ישבה בלובי, לבושת סטרפלס כחול

חנות סקס אביזרי מין

מעל הבגד ים ומכנסי ג'ינס קצרצרות. היא החזיקה בידה שקית,

אז התענינתי: "מה יש פה?" והחוותי בידי לשקית. תוך

כדי הליכה אל המונית אמרה: "הפתעה!" ופתחה את דלת המונית הלבנה.

"שיהיה." וותרתי וניכנסתי למונית. ישרתי את שמלתי וניכנסתי.

חצ שעה של כאב ראש טוטאלי לנהג המסכן, ששמע אותנו מפטפטות

בלי הפסקה מי חבר של מי , ומי המפורסמים לא התלבש יפה שבוע שעבר,

המונית עצרה ליד מדרכה רחבה בצבע קרם מלוכלך. פתחתי לטאי את הדלת והיא שלמה לנהג.

"חם.." אמרתי לה. "כן , אה? בואי, אני רוצה להראות לך משהו.." אמרה.


כבר ניחשתי שזה קשור לשקית. הלכתי אחריה והגענו למעיין גבעה בחול,

כ150 מטר מהחוף. היא פרסה את המגבת הירוקה שלה שנוכל לשבת ושמה את

השקת על ברכיה. בינתיים הורדתי את השמלה המכבידה והתישבתי לצידה.

טאי אמרה, סגרת את השקי הלבנה בידייה. "מאמי, אנחנו הולכות להגשים לעצמנו

פנטזיה." אמרה. "תפתחי את השקית." גישה לי אותה במבט שובב. "וואט אוור."
עניתי, ופתחתי את השקית, אחוזת סקרנות. ידיות פלסטיק בצבע שחור אדום , בערך

בעובי של פרק כף היד שלי, נחו בסבלנות בסקס. "לא. את מתכוונת לצעצועי מין?"שאלתי.
"בול." אישרה טאי. הייתי המומה ומצפה כאחד. זו באמת פנטזיה שלי..

"נו, מתחילים?" הרימה את גבותיה. "אבל אז ניהיה ערומות!"
"אוי נו, לא סיפרתי לך שהחוף הוא של דוד שלי ? הוא חסם אותו למבקרים, כי אמרתי

לו שאני רוצה לבלות עם חברה. זה בסדר, כל חמשת הקילומטרים האלה ריקיים."
בדקתי את החוף לראות שהוא ריק, וכשמצאתי לנכון את דבריה פרמתי את

קשרי הביקיני, והיא כמוני. שתינו ערומות , מול השמש, דוחסות אחת לשנייה

איברים מפלסטיק אל תוך הכוס אחת של השנייה. זה היה כל כך גדול שהכוס המגולח שלי

נמתח, וזה כאב, אבל כאב מהנה , של אורגזמה. "אהה!" נאנחה טאי, כשדחפתי

לה בהנאה זין מזוייף אל התחת, בעוד אני מוצצת בהתמדה אחד אחר.

שלוש שעות, שלוש שעות ובהם קיימנו יחסי מין עם צעצועי פלסטיק, צעצועי מין.

"השעה רבע לשלוש.." אמרה טאי ושלפה מתוכי את האיבר העשוי מפלסטיק.

"מתלבשות?"שאלתי. "יאלה." אישרה טאי וקשרה לעצמה את הבגד ים.

לאחר הנסיעה חזור נפרדתי מטאי ועליתי במדרגות. נכנסתי הבייתה בטריקת דלת.

"אז איך היה?" שואלת אמא.